Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle množství času, který musí zákazník pročekat, než se mu dostane odpovědi nebo podle počtu…
Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…
Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…
Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…
Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…
V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…
Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…
Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…
Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…
Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…
Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…
Zatímco většina kamenných obchodů očekává vlivem hospodářské recese a…
V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…