Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí…
V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…
Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta…
Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o…
Znovu používat starý obsah je nový trend dnešního online marketingu.…
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…
Disciplína mnohdy odděluje úspěšné od neúspěšných. Nehledě na to, čemu se…
Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…
Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě…
Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních…
Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je…
Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak…
V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…