I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá a mnoho lidí má vůči telefonickým…
Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste…
Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy…
Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…
Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem…
Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…
V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Podívejte se na fakta a čísla. Budete pak moci oponovat, když vám někdo…
Tvorbě pravidelného newsletteru je třeba věnovat mnoho úsilí, které řadu…
Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…