Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Ukázal průzkum mezi zákazníky, že klienti jsou s vámi nabízenou péčí hrubě nespokojeni?…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…
Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…
Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…
Doporučení vaší firmy mezi klienty je jednou z nejlepších forem propagacei.…
V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…
Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
Instagram je jedno z dítek moderní doby a příklad účinné formy nových médií…
V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z …
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…