Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají všechny důvody k nákupu…
Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek přináší několik tipů, které…
Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce selhaly. Vyzvěte je, aby…
Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to, můžete dovést koně k vodě,…
Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat. Šíření ústní reklamy totiž…
Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že ekonomika, demografická…
S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít uvažovat o tom, jak…
V současné době je třeba pracovat na budování vztahů a dalších aktivitách, které povedou k získání…
Každý byznys by měl mít svou jedinečnou osobnost. Silná osobnost firmy se vytváří na základě vztahu…