Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům nebo pesimistům,…
Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na základě svých dosavadních…
Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s nimi jednat profesionálně.…
V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné zákazníky. Jak? - Inovujte.…
Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro spokojenost zákazníků.…
Stížnosti zákazníků patří mezi běžné obchodní zkušenosti firem, které je třeba správně řešit,…
Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické situaci. V první řadě je…
Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své výrobky nebo služby. Ani…
Co je klíčem k dobré obchodní prezentaci? - Proveďte důkladnou analýzu potřeb. Nechoďte na první…