Ztráta zákazníka vyžaduje obdobné úsilí jako jeho získání. Firmy a jejich zaměstnanci jednající se…
Poskytování služeb je opředeno řadou mýtů, které firmám znesnadňují cestu k úspěchu. Které to jsou?…
Začít podnikat není jednoduché. Kromě toho podnikání obklopuje řada mylných představ. Článek proto…
Získávání referencí od klientů je často opomíjenou možností k rozvoji byznysu. Chybou je také…
Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný soubor hodnot, komunikační…
Obchodníci často mluví se zákazníky jazykem, který je překvapuje, obtěžuje nebo dokonce rozčiluje.…
Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám výsledky, které získáváte díky…
Jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování firmy jsou spokojení zákazníci. Pokud je budete…
V horších ekonomických časech hledají nakupující hodnotu. Obchodní prezentace proto nabízejí skvělou…