- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které dáte svým zákazníkům a učte…
Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená, že byste se všemi…
Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá setkání tváří vtvář a…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních kanálů než kdy předtím. Jak…
Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci jednat, aby byla výsledná…
Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž nebudete vědět, co vašim…
- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a poskytujte ještě větší kvalitu.…
Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli na dnešním konkurenčním…
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem. Pamatujte si, že lidé jsou…