Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou loajální zákazníci.…

Jak chytit opatrné zákazníky

Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání nových zákazníků. Snaží…

Sedm kroků k úspěšnému prodeji

Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí. Jde o to vytvořit si…

Šest rad pro budování kontaktů

Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů, zájmu o lidi, rozšiřování…

Zmlkni a prodávej

Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb nebo zkušenosti. Konzultant…

Pět kroků k loajálním zákazníkům

Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování loajality stávajících…

Čtyři fáze složitého obchodu

Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti. Když se pak ale dostane na…

5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka

Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním konkurenčním světě? Je…

Lekce jednání s nespokojeným zákazníkem

Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s nespokojenými klienty.…

Výpis 316324 z celkem 397