Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zavolá zpátky?

Když obchodník telefonuje potenciálnímu zákazníkovi, často ustrne na tom, že marně očekává, že mu…

Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky

Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného oslovení a udržení zákazníků.…

Zlatá pravidla prodeje

Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.- Dívejte se očima klientů.…

11 cest k zákazníkům

Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít skvělý produkt nebo službu…

5 tipů pro budování kontaktů

Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak získat nové zákazníky a…

Proč vás prezentace může stát obchod

I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují technické stránce…

Sedm mýtů o prodeji

Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje sedm nejčastějších.-…

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění přáním a potřebám zákazníků.…

Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a většina z nich se týká…

Výpis 325333 z celkem 397