Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo své práce. Kdo by to také…
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí to s pamětí a výbavností…
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o zákazníky dokonce nejen, že…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do jejich podvědomí dříve,…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za potenciálního partnera kohokoli?…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám obrovské výhody na základě…
Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako frustrace a stresu. Když se…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k…