Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka. Mnohé firmy však chápou…

Kdy říci zákazníkovi ne

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce…

Loajalita se vyplatí

Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality…

7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o…

Zákazník jako součást obchodování

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i…

Současný zákazník, nejlepší zákazník

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů.…

Zákazník není na jedno použití

Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití leží ve vašem archivu.…

Berte to osobně

Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup.…

Výpis 361369 z celkem 399