Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk. Posilovat loajalitu zákazníků…
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za…
Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání toho, co chtějí jejich…
Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda potenciální z&…
*Osobitost značky* pomáhá formovat reakce, preference a věrnost spotřebitelů. Propagovaný výrobek se…
Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem při nakupování. Šance, že…
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si od nich žádají.…
Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k neustálému usilování o…
Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je přidat osobní kontakt. Když…