Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání toho, co chtějí jejich…
Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda potenciální z&…
*Osobitost značky* pomáhá formovat reakce, preference a věrnost spotřebitelů. Propagovaný výrobek se…
Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem při nakupování. Šance, že…
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si od nich žádají.…
Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k neustálému usilování o…
Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je přidat osobní kontakt. Když…
Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně oddaný zákazník totiž…
Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do…