Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů
I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním…
I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním…
Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky jsou ale zároveň do…
Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme ještě předtím, než mu…
Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud chcete uspět v obchodě,…
Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci zákaznického servisu nebo…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkové spokojenosti…
Syndrom vyhoření. Strašák, který trápí víceméně všechny pracovně aktivní jedince – od pracovníků v…
Většina lidí má tendenci perfekcionismus většinou v pracovním prostředí považovat za pozitivní…
Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že nějaký specifický problém…
Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního telefonátu s potenciálním klientem…
Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních vlastností, teorie, tvrdé práce…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…