Jak na reklamní zprávy na sociálních sítích?
Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká pro to platí pravidla?
Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká pro to platí pravidla?
Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že prodejce je hlasitý, vtíravý…
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…
Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních vlastností, teorie, tvrdé práce…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…
B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků.…
Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj obchodu nejen efektivní, ale i…
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi nelichotivé místo. Většina…
Málokterá firma neexistuje na internetu. A není se čemu divit. Internet nabízí celou řadu výhod a…
Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem menšího nebo většího stresu.…