Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet
Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci zákaznického servisu nebo…
Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci zákaznického servisu nebo…
Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního telefonátu s potenciálním klientem…
Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky jsou ale zároveň do…
Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních vlastností, teorie, tvrdé práce…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…
Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou již zavedená. Existují…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…
I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním…
Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů nezměrná, na nových klientech…
Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak, jak byste si přáli, a dali…
B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků.…