Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkové spokojenosti jsme se již v našich článcích zmiňovali mnohokrát. Přes všechny…

Článek v rámci předplatného Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů

I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů, jak si může prodejce udržet pozitivní nadhled

Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky…

Článek v rámci předplatného Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet

Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak hledat (a nacházet) nové potenciální klienty

Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů…

zdroj: Canva / myTimi

68 % aktivit začíná na vyhledávači – jak vytvořit SEO texty, které opravdu osloví?

Jak vytvořit obsah, který nejen zaujme, ale skutečně přinese hodnotu…

Michal Korejs, NN Životní pojišťovna

Mají Češi důchod k radosti? Jak se připravit, aby bylo na co se těšit

Máme vyhlížet důchod jako radostný začátek něčeho nového, nebo jako obávaný…

Článek v rámci předplatného Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky

Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak,…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu

Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou…

Sales Inspirofest

icon HR News a humancraft vás zvou na Sales Inspirofest - 12.11.2024, Praha

Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…

Článek v rámci předplatného Čtyři vlastnosti dlouhodobě úspěšných obchodníků

Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních…

Výpis 113 z celkem 4636