Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k tomu být nervózní a který by se měl snažit působit sebevědomě.…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…
Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve…
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…
Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro…
Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…
Existuje celá řada různorodých a odlišných prodejních stylů. A každý člověk…
Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože…
Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že…
Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…
Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud…