Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jste introvert? Poradíme vám, jak i přesto úspěšně navazovat kontakty na společenských akcích

Společenské akce, setkání, konference nebo večírky jsou mnohdy skvělým a jedinečným způsobem navazování nových kontaktů a příležitostí k rozvinutí spolupráce s&…

Článek v rámci předplatného Proč musí obchodníci dbát o svůj zevnějšek

Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela…

Článek v rámci předplatného Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích

Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…

Článek v rámci předplatného 3 důvody, proč vám vaše webová stránka negeneruje dostatek nových klientů

Je to už velmi, velmi dávno, co webové stránky sloužily pouze jako jakýsi…

Článek v rámci předplatného Chystáte se na pohovor na prodejní pozici? Máme pro vás tři tipy

Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo…

Miroslav Filip, Deloitte

Dlouhodobý investiční produkt představuje novou variantu spoření na penzi

Prezident Petr Pavel podepsal novelu zákona, která mimo jiné přináší…

Článek v rámci předplatného Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout

Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…

Článek v rámci předplatného Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů

Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…

Článek v rámci předplatného Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…

Článek v rámci předplatného Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…

Článek v rámci předplatného Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích

Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…

Výpis 5365 z celkem 4628