Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale důležité vědět, které otázky je nutné nevypouštět z úst, abyste…

Článek v rámci předplatného Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu

Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi

Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…

Článek v rámci předplatného Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody

Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…

Článek v rámci předplatného Jak coby start-up konkurovat v marketingu zavedeným konkurentům

Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení,…

Článek v rámci předplatného Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou…

Článek v rámci předplatného Jak si vybudovat silnou osobní značku a naučit sám sebe lépe „prodávat“

Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto…

Článek v rámci předplatného Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…

Článek v rámci předplatného Networking: Využijte vánoční večírky a společenské akce k navazování kontaktů

Anglické slovo „networking“ nemá žádný přesný jednoslovný ekvivalent v …

Článek v rámci předplatného Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů

Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…

Článek v rámci předplatného E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…

Výpis 7991 z celkem 4628