Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů

Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení klienti celkově jsou. Zde je proto několik tipů, jak právě pomocí…

Článek v rámci předplatného E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…

Článek v rámci předplatného Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…

Článek v rámci předplatného Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…

Článek v rámci předplatného Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…

Článek v rámci předplatného Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit

Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…

Článek v rámci předplatného Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji

Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…

Článek v rámci předplatného B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…

Článek v rámci předplatného Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing

Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…

Článek v rámci předplatného Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…

Článek v rámci předplatného Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím

Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…

Článek v rámci předplatného Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…

Výpis 92104 z celkem 4630