Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a příliš ne na kvalitu. Co je s tímto přístupem špatně zřejmě není potřeba nijak rozvádět.…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom,…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…