Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a příliš ne na kvalitu. Co je s tímto přístupem špatně zřejmě není potřeba nijak rozvádět.…

Článek v rámci předplatného Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …

Článek v rámci předplatného Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“?

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…

Článek v rámci předplatného Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…

Článek v rámci předplatného Tři tipy pro mladé pracovníky na začátku kariéry

Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také…

Článek v rámci předplatného Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…

Článek v rámci předplatného „Word of mouth“: Jak docílit toho, aby vás vaši klienti doporučovali svým známým

Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci…

Článek v rámci předplatného Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…

Článek v rámci předplatného Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …

Článek v rámci předplatného Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál?

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…

Výpis 6678 z celkem 4628