Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na neustálé vylepšování svých schopností. Přitom obchodní umění je jako…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Sociální sítě a jejich propojenost otevřely dosud nevídané možnosti…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…