Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik

Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na neustálé vylepšování svých schopností. Přitom obchodní umění je jako…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…

Článek v rámci předplatného Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat?

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…

Článek v rámci předplatného Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…

Článek v rámci předplatného Nereagují adresáti na vaše e-maily? Neumíte vzbudit pocit urgence

Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…

Článek v rámci předplatného Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…

Článek v rámci předplatného Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Článek v rámci předplatného Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu

I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…

Článek v rámci předplatného Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis

Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…

Článek v rámci předplatného Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…

Výpis 2739 z celkem 4628