Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného 4 ways of exceeding the client's expectations in customer service

Customer service is often the key factor that is essential in how customers perceive your company and how loyal they are to you in the long run. Even a great product…

Článek v rámci předplatného How to achieve exceptional customer service (2/2)

If you want your customers to be happy, you should focus on how you treat…

Článek v rámci předplatného How to achieve exceptional customer service (1/2)

Customer service professionals should be trained and coached to become…

Článek v rámci předplatného How can you increase client loyalty without a loyalty program?

A classic way of increasing client loyalty is a loyalty program that makes…

Článek v rámci předplatného 5 points that require customary service and business department to cooperate

In some companies, customer service is provided directly by salespeople; in…

Článek v rámci předplatného Six steps to having loyal clients

Client retention, i.e. keeping customers, is one of the most efficient ways…

Článek v rámci předplatného How to reject a client's excessive requests without losing them

There are clients who, if you complied with everything they ask for, would…

Článek v rámci předplatného Loyalty program for your clients: What you should and should not do

Creating a loyalty program can greatly boost client retention and loyalty.…

Článek v rámci předplatného Basic rules of telephone sales

Are you new to sales? Do you have little or no experience? To a certain…

Článek v rámci předplatného 10 customer service statistics you should know

We all know that customer service is crucial for clients and their…

Článek v rámci předplatného 9 tips for cutting the average duration of one phone call in a contact centre

The Average Handling Time (AHT) is a term that refers to the average…

Článek v rámci předplatného Five steps towards setting up an efficient customer care system

Customer service is one of the keystones of a successful and efficient…

Článek v rámci předplatného How can you detect whether a client is profitable or not?

When it comes to clientele, there is a general 20-80 rule, which means that…

Listing 92 to 104 out of 446