Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného 10 customer service statistics you should know

We all know that customer service is crucial for clients and their perception of your company. It plays an important role in customer loyalty and in referrals. Yet…

Článek v rámci předplatného 9 tips for cutting the average duration of one phone call in a contact centre

The Average Handling Time (AHT) is a term that refers to the average…

Článek v rámci předplatného Five steps towards setting up an efficient customer care system

Customer service is one of the keystones of a successful and efficient…

Článek v rámci předplatného How can you detect whether a client is profitable or not?

When it comes to clientele, there is a general 20-80 rule, which means that…

Článek v rámci předplatného How to achieve a better experience for clients with your customer service

Customer service is the front line where your clients most often meet the…

Článek v rámci předplatného Three signs that your customer service system isn't working well

Sufficient attention must be paid to client service, because an…

Článek v rámci předplatného Build your confidence in telesales in 5 steps

Approaching prospects over the telephone is an everyday occurrence in most…

Článek v rámci předplatného Six traits that a customer service agent must have

Being on the frontline and dealing with clients is a job that requires…

Článek v rámci předplatného Telephone sales: How to engage a prospect with your first sentence

Telephone selling is one of the toughest sales disciplines. The phone also…

Článek v rámci předplatného Three signs that your customer service system doesn't work well

Sufficient attention must be paid to client service, because an…

Článek v rámci předplatného Steps towards retaining top clients

In addition to seeking new business opportunities, customer retention is…

Článek v rámci předplatného 4 resolutions for contact centres for the year 2019

A new year has begun and it's time to work on resolutions for 2019. When it…

Článek v rámci předplatného Four tips on what a chat between a company and a client should be like

Customer service is continuously evolving. Among other things, there are…

Listing 105 to 117 out of 450