Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však hledá jen krátkodobá řešení a posílá své obchodníky na školení…
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…
Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…
Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…
Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…
Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…
Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…
Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…
Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…
Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…
Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování…
Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…