Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina lidí by okamžitě opustila rozdělanou práci a začala se mu s úsměvem věnovat. Kdyby do vaší…

3 tipy pro zákaznickou loajalitu

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro zákaznickou loajalitu

Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…

Dokonalá zákaznická zkušenost?

Dokonalá zákaznická zkušenost?

Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…

Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…

Jak chytit opatrné zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak chytit opatrné zákazníky

Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…

Sedm kroků k úspěšnému prodeji

Sedm kroků k úspěšnému prodeji

Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…

Šest rad pro budování kontaktů

Článek v rámci předplatného Šest rad pro budování kontaktů

Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…

Zmlkni a prodávej

Článek v rámci předplatného Zmlkni a prodávej

Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…

Pět kroků k loajálním zákazníkům

Článek v rámci předplatného Pět kroků k loajálním zákazníkům

Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování…

Čtyři fáze složitého obchodu

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze složitého obchodu

Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…

5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka

Článek v rámci předplatného 5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka

Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…

Lekce jednání s nespokojeným zákazníkem

Lekce jednání s nespokojeným zákazníkem

Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s…

Zavolá zpátky?

Článek v rámci předplatného Zavolá zpátky?

Když obchodník telefonuje potenciálnímu zákazníkovi, často ustrne na tom,…

Výpis 313325 z celkem 397