Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení. Pokud se vám zdají samozřejmé, zamyslete se nad nimi ještě jednou. Můžete si tento seznam…
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…