Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím souvisejcích výhod. Nejprve je však třeba správně naslouchat zákazníkům a poté se jimi…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…