Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné…
O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…
Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…
Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…
Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…
Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…