Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proč poslouchat zákazníka

Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k neustálému usilování o zvyšování zisků a zákaznické spokojenosti při současném snižování…

Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Článek v rámci předplatného Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…

Víc než loajalita

Článek v rámci předplatného Víc než loajalita

Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…

Klíčový zákazník = náročný zákazník

Článek v rámci předplatného Klíčový zákazník = náročný zákazník

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…

K pozitivnímu působení na zákazníka

Článek v rámci předplatného K pozitivnímu působení na zákazníka

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…

Ptejte se stokrát jinak

Ptejte se stokrát jinak

Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…

Zákazník vás vidí

Zákazník vás vidí

Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších…

Aby zákazník nezkolaboval

Aby zákazník nezkolaboval

Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…

Od monologu k dialogu

Článek v rámci předplatného Od monologu k dialogu

Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…

Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

icon Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…

Poznejte zákazníky individuálně

Článek v rámci předplatného Poznejte zákazníky individuálně

Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…

Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Článek v rámci předplatného Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…

Výpis 378390 z celkem 400