Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Klíčový zákazník = náročný zákazník

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné…

K pozitivnímu působení na zákazníka

Článek v rámci předplatného K pozitivnímu působení na zákazníka

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…

Ptejte se stokrát jinak

Ptejte se stokrát jinak

Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…

Zákazník vás vidí

Zákazník vás vidí

Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších…

Aby zákazník nezkolaboval

Aby zákazník nezkolaboval

Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…

Od monologu k dialogu

Článek v rámci předplatného Od monologu k dialogu

Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…

Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

icon Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…

Poznejte zákazníky individuálně

Článek v rámci předplatného Poznejte zákazníky individuálně

Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…

Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Článek v rámci předplatného Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…

Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…

Neschovávejte se zákazníkům

Článek v rámci předplatného Neschovávejte se zákazníkům

Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…

Výpis 378390 z celkem 397