Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím…
Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…
Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…
Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…
Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…
Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým…
Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…
Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný…
Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše…
Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby…