Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Specifika lukrativní klientely: Jak úspěšně prodávat VIP zákazníkům

Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve svém portfoliu. A to nejen kvůli jejich penězům, ale i kvůli referencím pro případné…

Článek v rámci předplatného Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout

Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro…

Článek v rámci předplatného Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…

Článek v rámci předplatného Perfekcionisté nebývají dobrými obchodníky: 4 tipy, jak se perfekcionismu zbavit

Většina lidí má tendenci perfekcionismus většinou v pracovním…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak hledat (a nacházet) nové potenciální klienty

Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů…

Článek v rámci předplatného Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky

Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak,…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu

Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou…

Článek v rámci předplatného Pět základních technik v B2B prodeji

B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…

Článek v rámci předplatného Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty

Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…

Článek v rámci předplatného Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka

Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…

Článek v rámci předplatného Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji

Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak vytvořit nový produkt, o který bude mezi klienty zájem a bude se vám snadno prodávat

Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit?

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…

Výpis 113 z celkem 740