Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů nezměrná, na nových klientech většinou stojí váš dlouhodobý prodejní úspěch. Zde jsou čtyři…
Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak,…
Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou…
B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…
Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…
Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…
Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…
Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…