Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k tomu potřeba vědět, co zákazníci skutečně chtějí, co si myslí o…
Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové…
Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo…
Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým…
Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým…
Firmy se neustále snaží najít alternativy k tradičním marketingovým…
Většina zemí Evropské unie podpořila návrh novely směrnice Televize bez…
Zvyšování cen benzínu vede mnohé americké firmy ke vstřícnějším postojům k…
Společnost Genesys Telecommunications Laboratories vypracovala celosvětový…
Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
Článek přináší osm tipů malým firmám, jak rychle zvýšit prodej a zisky.-…
První pravidlo úspěšného získávání publicity zní: Nesabotujte své úsilí…
Pokud někdo podniká a ještě nemá zaměstnance, je sám na služby zákazníkům,…