Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců

Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do svých programů zaměstnaneckých výhod. Snaží se tak zajistit orientaci na zákazníka,…

Možnosti při výběru jména pro vaši značku

Článek v rámci předplatného Možnosti při výběru jména pro vaši značku

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky…

Neprodávejte své služby - lidé je nekupují

Neprodávejte své služby - lidé je nekupují

Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…

75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail

Článek v rámci předplatného 75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail

Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…

Tomáš Baťa inspiruje dodnes

Článek v rámci předplatného Tomáš Baťa inspiruje dodnes

Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…

Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část)

Článek v rámci předplatného Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část)

Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…

Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

Článek v rámci předplatného Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…

Jak vytvářet atmosféru obchodu

Článek v rámci předplatného Jak vytvářet atmosféru obchodu

Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí…

Příliš mnoho reklamy škodí

Příliš mnoho reklamy škodí

Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…

Loajalita zákazníků se vyplatí

Článek v rámci předplatného Loajalita zákazníků se vyplatí

V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků…

Jak je to s cenou na internetu

Jak je to s cenou na internetu

Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými…

Homesourcing v zákaznických službách roste

Homesourcing v zákaznických službách roste

V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří…

Všechno, co opravdu potřebujete znát pro blogování jste se naučili v mateřské školce

Všechno, co opravdu potřebujete znát pro blogování jste se naučili v mateřské školce

Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci.…

Výpis 664676 z celkem 995