Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-maily by proto měly zachovávat stejná pravidla jako tradiční obchodní korespondence na…
Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…
O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky…
Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…
Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…
Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…
Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…
Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí…
Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…
V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků…
Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými…
V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří…