Propagační dopis musí být otevřený, čtivý, důvěryhodný a pobídnout příjemce k akci. Měl by přilákat pozornost, takže musí být příjemný a zajímavý. Stručně řečeno by…
Není pochyb o tom, že správný marketingový program dokáže podpořit váš…
V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z…
Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka…
Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v…
Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V…
Internet ulehčuje zákazníkům vyhledávání firem, produktů či služeb a…
Reklama na hraně etických zásad vyvolává řadu diskusí, na druhé straně však…
Článek přináší sedm nenákladných a efektivních tipů pro úspěšný marketing v…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je…
Rozhlas nabízí řadu komunikačních kanálů. Firmy mohou sponzorovat pořady či…
Virální marketing spočívá v rozesílání zprávy od prvních příjemců dál bez…