Marketing - zprávy z HR

Co obnáší virální marketing

Virální marketing spočívá v rozesílání zprávy od prvních příjemců dál bez vědomí jejího původce. Měl by být součástí internetového marketingového mixu. Využívá…

Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem

Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi…

Venkovní reklama nově

Článek v rámci předplatného Venkovní reklama nově

Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace.…

Jak získat konkurenční výhodu

Článek v rámci předplatného Jak získat konkurenční výhodu

Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají…

Připravte se na více kanálů

Připravte se na více kanálů

Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…

Co obnáší buzz marketing

Co obnáší buzz marketing

Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…

PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…

Kupředu a růst

Kupředu a růst

Marketing je věda i investice, která nese výsledky. Mnoho marketingových…

Teleshopping v krizi

Teleshopping v krizi

Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…

Budoucnost reklamy patří interaktivitě

Budoucnost reklamy patří interaktivitě

Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…

Rádio v marketingové komunikaci

Článek v rámci předplatného Rádio v marketingové komunikaci

Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…

Prodej + služby = spokojenost zákazníků

Prodej + služby = spokojenost zákazníků

Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…

On-line PR má stále nedostatky

On-line PR má stále nedostatky

Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři…

Výpis 703715 z celkem 996