Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi nebo slyšíme v rádiu. Měly by se vyhýbat institucionální reklamě, public relations a…
Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace.…
Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…
PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…
Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…
Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…
Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři…
I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální…