Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného 4 tips on making your brand more personal

The product brand you offer and the way clients perceive it are closely connected to how well your products sell. And by brand, we do not just mean a logo or a…

Článek v rámci předplatného Chat in numbers: A short history and reasons to employ it

Chat is not just another communication channel  used when communicating…

Článek v rámci předplatného Is the saying "The customer is always right" still valid?

The core of customer service has shifted in the last a few years. With the…

Článek v rámci předplatného How the 4 major expectations of customers have changed over time

For a company's sales activities and customer service to work efficiently,…

Článek v rámci předplatného Global customer service trends for the year 2016

Increased use of developments in technologies, automation, mobile…

Článek v rámci předplatného How to do more with less: Excellent customer service for little costs

Customer service is crucial to how clients see your brand and perceive your…

Článek v rámci předplatného icon 5 steps enabling you to resolve any customer complaint

Regardless of whether it is an internal or external customer, you need to…

Článek v rámci předplatného The key to customer satisfaction: Employee engagement

The level of engagement of company employees that are in direct contact…

Článek v rámci předplatného 4 rules for creating a successful loyalty programme

As the EyesOnSales server informs, the Starbucks chain recently launched a…

Článek v rámci předplatného 4 steps towards a trouble-free relationship with your client

Similar to interpersonal relationships, the interaction between a…

Článek v rámci předplatného 3 tips on building client communities

Building a clientele which is willing ceaselessly to interact with the…

Článek v rámci předplatného 8 tips on how to increase client satisfaction

Last month, the British server CallCentreHelper published an interesting…

Článek v rámci předplatného 6 tips on how to apologize to a client with grace

Everyone makes mistakes sometimes. Even though we do our best, from time to…

Listing 183 to 195 out of 324