Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Global customer service trends for the year 2016

Increased use of developments in technologies, automation, mobile applications and smart phones, are trends that we may expect to flourish in the following year. But…

Článek v rámci předplatného How to do more with less: Excellent customer service for little costs

Customer service is crucial to how clients see your brand and perceive your…

Článek v rámci předplatného icon 5 steps enabling you to resolve any customer complaint

Regardless of whether it is an internal or external customer, you need to…

Článek v rámci předplatného The key to customer satisfaction: Employee engagement

The level of engagement of company employees that are in direct contact…

Článek v rámci předplatného 4 rules for creating a successful loyalty programme

As the EyesOnSales server informs, the Starbucks chain recently launched a…

Článek v rámci předplatného 4 steps towards a trouble-free relationship with your client

Similar to interpersonal relationships, the interaction between a…

Článek v rámci předplatného 3 tips on building client communities

Building a clientele which is willing ceaselessly to interact with the…

Článek v rámci předplatného 8 tips on how to increase client satisfaction

Last month, the British server CallCentreHelper published an interesting…

Článek v rámci předplatného 6 tips on how to apologize to a client with grace

Everyone makes mistakes sometimes. Even though we do our best, from time to…

Článek v rámci předplatného Is the client profitable or not?

By definition, the aim of any enterprise and any company is to find the…

Článek v rámci předplatného Excellent customer service and creating a quality brand

There is a term in English that has started to be used by professionals in…

Článek v rámci předplatného Meet the typical client of the near future

Society keeps changing. Marketers, salespeople and customer service…

Článek v rámci předplatného 5 ways to successfully handle the unreasonable requirements of a demanding client

Fortunately, the saying The customer is always right is not true if it…

Listing 183 to 195 out of 320