I když zákazník nemusí mít vždy pravdu, spokojený zákazník je loajálním zákazníkem.…
Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je…
Chcete v předvánoční době oslovit své zákazníky originálním způsobem?…
Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19…
Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich…
První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…
Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…
Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku…
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…
Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…