Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich potřeby a problémy. Řada firem se však potýká s řízením zpětné vazby a nedokáže podle ní…
První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…
Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…
Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku…
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…
Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…
Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…
Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…
První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…
Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…