Marketing - zprávy z HR

Pozor na rozzlobené zákazníky

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty při jednání s firmami doprovázené výbuchy emocí. Článek proto…

Zvyk je železná košile

Článek v rámci předplatného Zvyk je železná košile

Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…

Článek v rámci předplatného Co by měl umět dobrý operátor call centra

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Článek v rámci předplatného 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…

10 tajemství péče o zákazníka

Článek v rámci předplatného 10 tajemství péče o zákazníka

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…

Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…

Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…

Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Článek v rámci předplatného Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…

Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…

8 kroků k lepším zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného 8 kroků k lepším zákaznickým službám

Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…

Ano a ne v budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného Ano a ne v budování loajality zákazníků

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…

Výpis 508520 z celkem 607