Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty při jednání s firmami doprovázené výbuchy emocí. Článek proto…
Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…
Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…
První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…
Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…
Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…
Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…
Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…
Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…
Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…