Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně odradí zákazníky. Některé dokonce dovádějí k zuřivosti. Vyplývá to z výzkumu webhostingové…
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…
Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…
Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…
Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…
V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…