Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně odradí zákazníky. Některé dokonce dovádějí k zuřivosti. Vyplývá to z výzkumu webhostingové…

To chce klid

To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Článek v rámci předplatného Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…

Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…

Připravte se na cold call

Článek v rámci předplatného Připravte se na cold call

První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…

Jak na lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Jak na lepší služby zákazníkům

Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…

Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…

Tři vlastnosti výkonného call centra

Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…

Principy motivace v call centru

Článek v rámci předplatného Principy motivace v call centru

Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…

Základní pilíře zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Základní pilíře zákaznického servisu

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…

Pět omylů zákaznických služeb

Pět omylů zákaznických služeb

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…

Výpis 534546 z celkem 600