Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré služby. Nejde jen o to, aby uměl něco prodat, ale hlavně…
Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…
Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…
Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…
Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro…
Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…
Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…