Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak na lepší služby zákazníkům

Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší firma může získat navrch nad velkou konkurencí. Některé výzkumy dokonce potvrzují, že…

Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…

Tři vlastnosti výkonného call centra

Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…

Principy motivace v call centru

Článek v rámci předplatného Principy motivace v call centru

Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…

Základní pilíře zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Základní pilíře zákaznického servisu

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…

Pět omylů zákaznických služeb

Pět omylů zákaznických služeb

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…

Važte si stížností

Článek v rámci předplatného Važte si stížností

Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…

Deset přikázání zákaznického servisu

Deset přikázání zákaznického servisu

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…

Nebojte se telefonovat

Článek v rámci předplatného Nebojte se telefonovat

Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…

Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

Článek v rámci předplatného Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…

Jak školit nové operátory

Článek v rámci předplatného Jak školit nové operátory

Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…

Výpis 547559 z celkem 607