Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru. Motivovaní operátoři jsou produktivnější. Firma by jim proto měla ukázat respekt, projevit…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…
Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…
Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…
Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…
Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…