Marketing - zprávy z HR

Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb zákazníkům z velkých hal a přecházejí k menším kancelářím nebo domácím operátorům, se mění…

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…

Pozor na interní zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Pozor na interní zákaznický servis

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…

10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…

Správa znalostí podpoří CRM

Článek v rámci předplatného Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…

Co na tom zákaznickém servisu je?

Co na tom zákaznickém servisu je?

Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Článek v rámci předplatného 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…

Péče o zákazníky i na nových trzích

Péče o zákazníky i na nových trzích

Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…

Neizolujte zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…

Content inteligence v zákaznických službách

Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…

Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…

Výpis 560572 z celkem 600