Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb zákazníkům z velkých hal a přecházejí k menším kancelářím nebo domácím operátorům, se mění…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…
Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…
Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…
60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…