Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací, moderních technologií nebo dopravy. Mnohým z nich však zákaznická…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…
Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním…
Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…
Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…
V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…
Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…