Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…
60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…
Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…
Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…