Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data…

Co na tom zákaznickém servisu je?

Co na tom zákaznickém servisu je?

Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Článek v rámci předplatného 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…

Péče o zákazníky i na nových trzích

Péče o zákazníky i na nových trzích

Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…

Neizolujte zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…

Content inteligence v zákaznických službách

Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…

Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…

Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…

Aby péče o zákazníka byla zisková

Článek v rámci předplatného Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…

Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…

Vnímání je realita

Článek v rámci předplatného Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…

Hlasová odezva a šílený zákazník

Hlasová odezva a šílený zákazník

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…

Výpis 573585 z celkem 607