Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se přesvědčit neznámé lidi o výhodách pořízení vašich produktů či služeb. Budete k tomu…
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…
Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…
Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…
Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly…
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…
Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…
Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…
Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…
Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro…
Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…