Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je vlastně zjištěním, co klient potřebuje, jaké má možnosti, představy…
Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i…
Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem…
Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od…
Web se pro mnohé firmy stal jedním z hlavních zdrojů kontaktů na nové…
Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez…
Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní…
Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl…
Asi všichni vědí, že správné sepsání životopisu je základem úspěchu při…
Obsahový neboli content marketing je způsob, kterým prezentujete vaši…
Ve světě obchodu se pohybuji 15 let a přiznám se, že jsem viděl věci, které…
Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si…
Obchodní kariéra má všechny parametry, aby byla jednou z nejrizikovějších,…