Jak nejlépe, nejlevněji a nejsnáze oslovit co nejširší publikum na internetu? Vytvořte obsah, který budou uživatelé sami šířit mezi sebou. Dejte si pro rok 2017…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Více než kde jinde je v oblasti IT a internetu nutné držet krok s dobou a…
Je to prostě skvělé někdo má problém v podnikání a našel vás na internetu.…
Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…
Kolektivní propagace a spolupráce s těmi, kdo mají vliv Když mohou, tak…
Dejme tomu, že máte inteligentní, inovativní nápad, který má při určité…
Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si…
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
S blížícím se koncem roku přichází i ideální období zamyslet se nad vývojem…
Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních…