Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou předurčeni k neúspěchu. Prodejci mají často problém s tím, že po určité době pokusů naleznou v tu…
Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou…
Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a…
Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Společnosti, které uplatňují v marketingu přístup just-in-time, mají…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…
Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě.…
Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v …
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…
Know-how je v reklamě vše. A proto pokud existují účinné a přitom…
Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na…
Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po…
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…