Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po samotný podpis smlouvy, dodání zboží č služby a následnou…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…
Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít…
Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Zdá se to jednoduché. Jestliže vám klient nedůvěřuje, s největší…
Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a…
Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své…
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující,…
Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je…