U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž často mají pocit, že pořád musí povídat a že pokud na schůzce s klientem dojde k tichu, je to…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…
Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…
To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…
B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…
Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…
Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A…