Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají její zákazníci i celá veřejnost. Představujte také zásadní faktor ve věrnosti klientely. A v…

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro začínající prodejce, kteří mají obavy kvůli svému nízkému věku

Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…

Článek v rámci předplatného Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem

To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…

Článek v rámci předplatného Chystáte se oslovit nového firemního klienta? 5 věcí, které musíte v rámci přípravy udělat

B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…

Článek v rámci předplatného Potřebujete zlepšit své prodejní výsledky? Poradíme vám, jak na to

Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…

Článek v rámci předplatného Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to

Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat úspěšná prodejní prezentace

Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…

Článek v rámci předplatného 9 vlastností, bez kterých nemůžete v prodeji uspět

Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…

Článek v rámci předplatného Co dělají ti nejúspěšnější prodejci jinak? 3 vlastnosti těch nejlepších obchodníků

Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak prodávat nový produkt, který je zatím na trhu neznámý

Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…

Článek v rámci předplatného Jak napsat obchodní nabídku klientovi e-mailem tak, aby si ji skutečně přečetl?

U zrodu velké části obchodních spoluprací stojí jeden e-mail s obchodní…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro prodejní nováčky

Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…

Článek v rámci předplatného B2B prodej: Jak poznat, že je vhodný čas firmu oslovit s nabídkou?

Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…

Výpis 196208 z celkem 4650