Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování, jelikož vše je nakonec pouze a jenom o lidech. Částečně je to možná pravda, ale i tak platí,…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence

V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak více prodávat

Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu…

Článek v rámci předplatného Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů

Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…

Článek v rámci předplatného V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…

Článek v rámci předplatného Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem

Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…

Článek v rámci předplatného „Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem

V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…

Článek v rámci předplatného Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů

Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…

Článek v rámci předplatného Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem

I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky

Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…

Výpis 196208 z celkem 4628