Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu

Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků. Ulehčuje komunikaci mezi firmou a jejími klienty a napomáhá obchodnímu oddělení…

6. ročník konference Zákazník 2030

icon 6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…

Článek v rámci předplatného Jak by měl vypadat e-mail s nabídkou pro klienta?

Komunikace přes e-mail má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…

Článek v rámci předplatného Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“

Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…

Článek v rámci předplatného Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…

Článek v rámci předplatného Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého

Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…

Článek v rámci předplatného 4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…

Článek v rámci předplatného Fatální chyby při psaní e-mailů (ať už klientům nebo kolegům)

I přes nesčetné množství různých komunikačních kanálů se stále velká část…

Článek v rámci předplatného Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…

Článek v rámci předplatného Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty

Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…

Článek v rámci předplatného Ucházíte se o obchodní pozici? Máme pro vás tři tipy, jak napsat CV

Kvalitně napsaný životopis vám zajistí mnohem vyšší šance být pozvaný na…

Článek v rámci předplatného Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými?

Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…

Výpis 209221 z celkem 4628