Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků. Ulehčuje komunikaci mezi firmou a jejími klienty a napomáhá obchodnímu oddělení…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Komunikace přes e-mail má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…
Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…
Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
I přes nesčetné množství různých komunikačních kanálů se stále velká část…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…
Kvalitně napsaný životopis vám zajistí mnohem vyšší šance být pozvaný na…
Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…