Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C sféře. Dnešní profesionální nákupčí mají trochu jiné požadavky, než jaké převládaly před…
Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…
Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…
Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…
Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…
V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…
Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…
Co přesně znamená být profesionální? Základním předpokladem je velmi dobrá…
Stres si nevybírá mohou mu čelit zaměstnanci i jejich zaměstnavatelé,…
Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…
Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…