Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře

Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C sféře. Dnešní profesionální nákupčí mají trochu jiné požadavky, než jaké převládaly před…

Článek v rámci předplatného Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…

Článek v rámci předplatného Vyplatí se zákazník, či ne?

Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…

Článek v rámci předplatného Excelentním zákaznickým servisem k vybudování kvalitní značky

V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně

Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen…

Článek v rámci předplatného Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…

Článek v rámci předplatného Seznamte se s klientem blízké budoucnosti

Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…

Článek v rámci předplatného 10 zvyků, díky kterým budete působit profesionálně

Co přesně znamená být profesionální? Základním předpokladem je velmi dobrá…

Článek v rámci předplatného Přestaňte se stresovat aneb 7 způsobů, jak čelit psychickému napětí

Stres si nevybírá mohou mu čelit zaměstnanci i jejich zaměstnavatelé,…

Článek v rámci předplatného Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…

Výpis 16261638 z celkem 4631