Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Přestaňte se stresovat aneb 7 způsobů, jak čelit psychickému napětí

Stres si nevybírá mohou mu čelit zaměstnanci i jejich zaměstnavatelé, drobní i větší podnikatelé, soukromníci i studenti. Do určité míry (která je u každého jiná)…

Článek v rámci předplatného Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…

Článek v rámci předplatného Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…

Článek v rámci předplatného 4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka

Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo,…

Článek v rámci předplatného Jak si zajistit loajalitu zákazníků

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…

Článek v rámci předplatného Dát či nedat slevu? Zeptejte se sami sebe na tyto 4 otázky

Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u…

Článek v rámci předplatného Hromadné e-maily nemusí skončit v koši

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…

Článek v rámci předplatného Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o…

Článek v rámci předplatného Řiďte se podle těchto 10 zásad a získejte respekt lidí kolem sebe

Přejete si, aby si vás lidé vážili? Chcete, aby je zajímal váš názor a…

Článek v rámci předplatného Nezájem, obecnost, přednáška: Jak by nemělo vypadat školení prodejců

Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí…

Článek v rámci předplatného Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti

Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…

Výpis 16261638 z celkem 4621