Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá…
Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…
Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo,…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o…
Přejete si, aby si vás lidé vážili? Chcete, aby je zajímal váš názor a…
Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí…
Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…
Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik…
Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod…
I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy…